joi, 8 martie 2012


Stii... uneori imi este ingrozitor de dor de tine... imi aduc aminte ca ne intelegeam bine, ne distram, vorbeam muult, muuuuuult, radeam... dar ne vorbeam si mult din priviri... limbajul trupului era asa intens pus in valoare... si in momentele astea de aducere aminte ma transpun acolo... langa tine. Ce as face daca te-as reintalni... si e greu, e mult prea greu... ai fugit cu 1000 de bucati ale sufletului meu si nu ai vrut sa mi le inapoiezi... nici pana ieri si azi, nici maine...
Vezi? asa ajung si te urasc... putin, putin mai mult... pana te uit. Azi, doar. Peste 2 saptamani imi apari din nou in minte... Cateodata as vrea sa mi te sterg din memorie... altadata sunt atat de sadica incat durerea asta aduce cu ea si cate un miligram de placere... bitter-sweet poison, implinim 2 ani ! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu